Ieder jaar houden de Bisons in de zomer en BBQ, door alle drukte deze zomer  ( o.a. organisatie van het NK )is er niet van gekomen. Daarom werd er op vrijdagavond 23 oktober een gezellige avond met BBQ georganiseerd.

De avond werd gehouden in ons eigen clubgebouw. Een groot aantal leden met ‘aanhang’ was aanwezig.

Als activiteit werd er een schimmenspel georganiseerd. Het uitbeelden van liedjes en beroepen achter het laken , zorgde voor hilarische momenten.

De organisatie had voor drankjes en eten gezorgd en het bleef nog lang gezellig.

Op dit moment zijn de trainingen teruggeschroefd, maar de voorbereidingen voor het volgend seizoen zijn al in volle gang. Denk daarbij aan evaluatie van seizoen 2015 en bespreking met trainers enz. Al zijn we op het veld in rust, achter de schermen wordt er hard gewerkt om de vereniging op dit niveau te houden en waar nodig naar een hoger plan te trekken.