Afgelasten Internationaal Toernooi TTV Vios-Bison

Het jaar 2020, een jubileumjaar voor TTV Vios-Bison. De vereniging werd 50 jaar geleden opgericht.
Een jaar waar meerdere activiteiten op stapel stonden om dit heugelijke feit te vieren.

Door de huidige maatregelen rondom het coronavirus kan het internationaal toernooi op 25 en 26 juli niet doorgaan. We vinden het moeilijk om dit te moeten melden, maar het is niet anders. Een ieders gezondheid staat voorop, dat is voor nu het belangrijkste
Zodra er meer duidelijkheid komt over wat er kan of mag dit jaar, gaan we op zoek naar een mogelijkheid om dit jubileumjaar, op gepaste manier, toch nog een feestelijk tintje te geven.