Op zaterdagavond 7 oktober werd het Driebondentoernooi georganiseerd. Dit is eigenlijk de afsluiting van het outdoor seizoen. De organisatie van het toernooi was dit jaar in handen van TTV OKIA uit Holten.

We hebben zelden een toernooi meegemaakt waar zoveel regen viel, maar desondanks gingen de wedstrijden gewoon door, ook omdat de temperatuur aangenaam was om te touwtrekken.

De Bisons namen deel met twee teams. In beide teams een mix van jeugd en senioren. Beide teams vermaakten zich opperbest met touwtrekken en er werden ook nog de nodige punten binnengehaald. Een plaats in de halve finales zat er niet in, maar iedereen was tevreden over het verloop van de wedstrijden, met soms hilarische momenten.

Het outdoor seizoen zit er op. De trainingen zijn teruggeschroefd. De jeugd traint door op donderdagavond en de senioren sluiten zich hier later op de avond bij aan.