Oktober / November

Eind september werd het Driebonden toernooi gehouden en dat betekent dat het buitenseizoen er op zit. De trainingen worden een tijdje wat teruggeschroefd.

De besprekingen voor het komende seizoen hebben inmiddels plaatsgevonden.

Er staan weer mooie grote toernooien op stapel in 2022, met name het Wereldkampioenschap Touwtrekken in Holten.

Ook kan er al een tijdje op donderdagavond, voor oud-actieve leden en leden die de overstap nog niet willen maken naar het grote werk, getraind worden. Op een ongedwongen wijze kan men met elkaar sporten, beetje hardlopen, fitness toestellen, keertje aan het touw en natuurlijk veel bijpraten voor tijdens en na de training.

Deze groep kreeg de toepasselijk naam ‘Het Dreamteam’ en is zeker een aanwinst voor de vereniging.