November / December

DE BISONS ZOEKEN KAMPIOENEN

Ben jij een geboren kampioen, en lijkt het je wat om deze ongekende kwaliteit bij de Bisons in te zetten? Kom dan bij onze kampioenenfabriek!

We zoeken kampioenen in alle soorten en maten, voor het echte touwtrekken en bijbehorende prestaties, maar ook voor de recreanten aka ‘Het Dreamteam’ dat alleen op donderdag traint. Een combi tussen beide is ook zeker mogelijk.

We trainen iedere donderdag om 20.30 bij ons clubgebouw.

Het jaar 2022 zit er al weer bijna op. De Bisons zitten een rustperiode, vanaf januari wordt er weer volop getraind, met hopelijk veel nieuwe leden.

Het is de tijd van Kerst en Oud en Nieuw, terugkijken op het oude jaar met o.a. een fel bestreden en welverdiende bronzen plak op het WK in Holten. Maar ook vooruitzien naar het nieuwe jaar, naar mooie toernooien en veel sportiviteit.

De Bisons wensen jullie allen

hele fijne, bisondere Kerstdagen