Maart

Langzamerhand komt er licht aan het eind van de tunnel.

Op donderdag 4 maart werd er sinds lange tijd weer een training gehouden voor de Bisonleden. Weliswaar voor de leden tot 27 jaar en jeugdleden, maar een begin is er weer.

Iedereen vond het mooi om na enkele maanden weer bij elkaar te komen en om aan de broodnodige conditie te werken.

Na een goede warming up om de stramme spieren een beetje los te werken, konden dan eindelijk de touwtrekkisten weer uit het stof gehaald worden en natuurlijk aan het touw om de krachten te meten….

Hoe het allemaal verder gaat is voor iedereen nog onzeker en onbekend. Maar we kijken al wel stiekem naar de zomer. We hopen dat we dit seizoen nog wel met de Bisons de groene velden op mogen voor mooie wedstrijden.