Februari

Aan het begin van het nieuwe jaar worden overal Nieuwjaarrecepties gehouden. Ook de Bisons houden al sinds jaar en dag een Nieuwjaarsborrel. Op vrijdagavond 15 januari  was  ons clubgebouw  wederom de plek van samenkomst.

De organisatie had een erg leuk programma in elkaar gezet. De vele aanwezigen namen fanatiek deel aan de dwaze onderdelen, o.a. het raden en roepen van woorden met de koptelefoon op ( Alles mag op vrijdag) en het op Twister gebaseerde spel ( Jongens tegen de Meisjes).

Ook had men voor een natje en een droogje gezorgd. Een prima begin van het nieuwe jaar.

Nieuwjaarsborrel 1  Nieuwjaarsborrel 2

Op 4 maart wordt een Gewichttrektoernooi georganiseerd. Er wordt getrokken in de klasses; 12-17 jaar, 18-22 jaar en de rijpe jeugd/senioren.

Dit alles vindt plaats ‘Bi-j Fons Slütter op Deale’ . Het adres is Meenweg 2 Beltrum.

De Deale is om 19.30 open. De aanvang van de wedstrijden is 20.00 uur.

Opgave bij Mart Arink,

Email: marthellebarg@hotmail.com