Augustus

Zondag 14 augustus werd het 7e competitietoernooi van Gewest Oost gehouden. We waren sinds lange tijd weer te gast bij TTV Bekveld in Hengelo Gld. Het veld leende zich voor aanvallende en snelle wedstrijden.

Het JeugdB team deed wederom van zich spreken. Ditmaal werd beslag gelegd op een gedeelde tweede plaats met TTV Oele, een prima prestatie.

Het JeugdA team moest alleen een gelijkspel tegen Bekveld toestaan. De overige wedstrijden werden allemaal in winst omgezet en omdat Bekveld behoorlijk wat punten verloor, is het kampioenschap binnen handbereik.

Het 680kgA team draaide goed mee. Gelijk tegenkoploper TTV OKIA en verloren tegen TTV Vorden, de overige wedstrijden werden gewonnen, maar men moest er wel diep voor gaan.

Het 640kg team moest zich deze dag afmelden, er waren geen lichte touwtrekkers genoeg.

Het 720kg team wist hiervan prima te profiteren. De zwaarste leden van het 640kg teamkwamen nu uit in de 720kg klasse. Het liep prima, alle wedstrijden werden in winst omgezet.

Zondag 28 augustus was het slottoernooi van de zomercompetitie van Gewest Oost. TTV Vorden uit Vorden tekende voor de organisatie. Het veld lag er prachtig bij. In tegenstelling tot andere jaren hield het veld zich prima. Geen diepe gaten en langdurige wedstrijden, maar een veld waar aanvallen en verdedigen heel goed mogelijk was.

Het JeugdA team wist alle wedstrijden te winnen en werd terecht Kampioen van het Oosten. Over de gehele competitie maar 8 verliespunten, dan heb je het zeer goed gedaan.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Het 640kg team begon goed maar moest later toch wat inleveren. Uiteindelijk kwam de derde plaats in het eindklassement niet meer in gevaar.

Het JeugdB team deed deze dag niet mee, maar desondanks werd de 5e plaats in het eindklassement behouden. Een prima prestatie.

Het 720kg team eindigde deze dag op de 6e plaats en deze plaats bereikten ze ook in het eindklassement.

Het 680kgA team had het moeilijk, met uitzondering van een paar wedstrijden, wilde de schwung er niet in komen. Ook hier werd de derde plaats in het eindklassement vastgehouden.