Zondag 3 april is de zomercompetitie van Gewest Oost van start gegaan. We waren te gast bij
TTV OKIA in Holten.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Het 720kg team kende een moeilijke dag. Het team kwam gewoon kracht tekort. Men kon dan ook geen punten behalen. 7e in het dagklassement.

Het JeugdA team draaide uitstekend. Alle wedstrijden werden zonder al te veel problemen gewonnen. 1e in het dagklassement.

Het JeugdB team toonde veel inzet, maar kon dit niet omzetten in veel punten. Ze wisten desondanks twee puntje bij elkaar te sprokkelen. Ze werden gedeeld 10e samen met TTV Eibergen.

Het 680kgA team had eerst een paar moeilijke wedstrijden om te beginnen. Daarna begon het te lopen. Twee wedstrijden werden gelijk getrokken, de rest werd allemaal gewonnen. 1e in het dagklassement.

Het 640kgA team kon de draai niet vinden. Alle wedstrijden verliepen moeizaam, wat resulteerde in een 5e plaats in het dagklassement.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zondag 17 april waren we te gast bij TTV Oele in Oele. Hier werd het tweede competitie toernooi van Gewest Oost gehouden. De sport arena lag er prachtig bij.

Het 720kg team draaide naar behoren. Men is van de laatste plaats af. Er werd één wedstrijd gewonnen, één gelijk en de rest verloren. Resultaat; gedeeld vijfde in het dagklassement.

Het JeugdB team was uitstekend op dreef.  Werd het eerste toernooi 2 punten gehaald, nu werden er 18 punten bij elkaar getrokken. Een prima prestatie, vijfde in het dagklassement.

Het 640kgA team deed ook van zich spreken. Vandaag werden ze gedeeld eerste met OKIA.

Het JeugdA team wist wederom alle tegenstanders naar zich toe te trekken. Superieur naar een eerste plaats in het dagklassement.

Het 680kgA team stond dit toernooi eveneens geen punten af, al moest het, met name tegen OKIA, uit de tenen komen. Eerste in het dagklassement.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA