DrieBondenToernooi.

Op zaterdag 6 oktober werd het jaarlijks terugkerende DrieBondenToernooi gehouden. Dit toernooi is de afsluiting van het outdoor seizoen. Het toernooi werd georganiseerd door TTV de Roppers en werd gehouden in de Krim. Er hadden zich 25 ploegen aangemeld. De seniorenteams werden verdeeld over 2 poules. De Bisons deden mee met één seniorenteam, bestaande uit eigen leden en leden van TTV Olden Eibergen. Doordat er geen gewichtslimiet is en de Bisons erg licht waren, wisten ze zich toch goed staande te houden. Uiteindelijk werden ze 5e in de poule. De avond werd volgens traditie afgesloten met een gezamenlijke barbecue en een drankje.

In en om de trainingslocatie.

De nieuwe grasmat van het wedstrijdterrein en het oefenterrein wordt inmiddels weer mooi groen. Met dank aan de sproeiers en het mooie najaar.

Ook wordt de oefenruimte binnen groot aangepakt. De binnenmuren zijn gewit en ook het plafond wordt opgeknapt. Deze wordt voorzien van isolatieplaten, zodat het ook in de winterperiode, als het verwarmd gaat worden, aangenaam wordt om daar te sporten.