Donderdag 12 november was de halfjaarlijkse ledenvergadering. Het bestuur kon een groot aantal leden verwelkomen.

De vergadering kende een vlot verloop. De leden keken tevreden terug op het afgelopen seizoen, waarin iedereen met elkaar prachtige resultaten wist neer te zetten. Een seizoen waarin ook het NK nieuwe stijl werd georganiseerd. Leden en vrijwilligers hebben hier veel tijd en energie in gestoken om er een mooi weekend van te maken.

De voorzitter sloot om 22.15 uur de vergadering.

Mede omdat de Grolsch één van de hoofdsponsors was van het NK toernooi, kregen de leden en vrijwilligers een excursie naar de Grolschfabriek aangeboden.

Deze excursie was op vrijdagmiddag 20 november.

excursie

Met een groot aantal leden en vrijwilligers ging het met de bus richting Enschede. Daar aangekomen was er eerst een rondleiding door de Grolschfabriek. We kregen te zien hoe het bier gebrouwen werd en we kwamen langs de hallen waar het bier gebotteld werd .

Na de rondleiding kregen we gelegenheid om de verschillende bieren te proeven. In vakjargon heet dit; productconfrontatie!

Het bier smaakte goed, maar de tijd was (te) kort. Voor we naar de bus gingen, nog even op de foto in de hal en shoppen in de Grolschwinkel. Sommigen hadden al een zonnebril nodig ( want het licht buiten was te fel???)

Terug in Beltrum werd de productconfrontatie nog even voortgezet bij Dute.