De Selectie wedstrijden voor het WK in Malmö werden gehouden op 2 juli. Gastheer was TTV Vios Bison. He team dat wint in de gewichtsklasse mag Nederland vertegenwoordigen op het WK in Zweden. Bisons namen deel in de 640kg klasse en de 700kg klasse. In beide klasses werd men tweede.

Barbecue

Zondag 3 juli werd de jaarlijkse barbecue gehouden. Als activiteit was er een Fotospeurtocht 2.0 uitgezet door Beltrum. Via de app kreeg je aanwijzingen waar je naar toe moest en welke opdrachten je moest doen. Dit zorgde voor hilarische foto’s. Daarna was het tijd voor een drankje en een hapje en een gezellig samenzijn. Het was een mooie BisonsZondag!

Het 6e Competitietoernooi van Gewest Oost werd gehouden op zondag 17 juli. We waren te gast bij TTV PECO in Teuge.. Het Jeugd B team ging er weer vol tegenaan, menige tegenstander werd aan de zegekar gebonden of werd een punt afgenomen. Ze werden 5e in het dagklassement. Het Jeugd A team draaide weer op volle toeren. Alleen tegen TTV Bekveld haperde het even, dit werd gelijkspel, verder werden alle wedstrijden gewonnen. Gedeeld eerste in het dagklassement.

Het 640kg A team begon veelbelovend, maar kon dit niet doorzetten, ze werden vierde in het dagklassement.

Het 680kg A team kon de draai ’s morgens niet vinden. Men kwam gewoon kracht tekort. Vijfde in het dagklassement.

Het 720kg team herstelde zich van het vorige toernooi. De opgaande lijn is weer opgepakt. Zesde in het dagklassement.